SZAVAK, AMELYEK SZEMÉLYHEZ SZÓLNAK
Ezek olyan szavak, amelyek miatt az ügyfél úgy érzi, mintha közvetlenül beszélne velük.
- Ön
- Köszönöm
KÖZÖSSÉGET LÉTREHOZÓ SZAVAK
Ezek olyan szavak, amelyek megteremtik a csoporthoz való tartozás érzetét. Ezek a szavak még jobbak, ha úgy érzik, hogy az ügyfél egy exkluzív csoport részét képezi, vagy csak ők nem tartoznak a csoportba.
- Titok
- Kizárólagos
- Ha
- Mindenki
- Akar
- Prémium
- Elit
INSPIRÁLÓ SZAVAK
Ezek a szavak miatt az ügyfelek elképzelik magukat a termékkel, és arra késztetik őket, hogy további kutatásokat végezzenek a termékkel kapcsolatban.
- Felfedez
- teremt
- Népszerűsít
- Igen
- Képzeld el
- Alakítani
- Átalakítás
- Több
- A
- Gyógymód
- Fix
- Inspirál
- Épít
- gyorsul
- Elpusztítani
- szétzúz
- Overcome
- Üt
- Megbosszul
- tegye
- felszámolása
- Összeesküszik
- Tilalom
SZAVAK, AMIK CSELEKVÉSRE KÉSZTETNEK
Sürgősségérzetet teremtenek, és cselekedniük kell, mielőtt egy ellenállhatatlan ajánlat megszűnik.
- Most
- Korlátozott időre szóló ajánlat
- Siet
- Cselekedj most
- Lejár
- Határidő
- Flash eladó
SZAVAK, AMELYEKRE AZ EMBEREK CSELEKSZENEK
Az emberek cselekedeteket mozgató szavak olyan szavak, amelyek úgy érzik, hogy az ügyfél úgy oldja meg, hogy minden problémájuk megoldódik a termékkel, vagy hogy kipróbálhatják a terméket anélkül, hogy úgy éreznék, hogy hatalmas kockázatot vállalnak.
- Ingyenes
- Új
- Azonnal
- Mert
- Növekedés
- Elképesztő
- Hihetetlen
- Minden benne van
- Minden, amire szükséged van
- Hogyan
- Könnyen
- Kényelmes
- Győzelem
- Üzlet
- Ajándék
- Valós eredmények
- Biztonságos és hatékony
- Kötelezettség nélkül
AZ ÜGYFELEKET FIGYELMEZTETŐ SZAVAK
Ezeknek a szavaknak negatív jelentése van, de felhasználhatók egy olyan probléma kezelésére, amelyet a termék meg tud oldani, vagy figyelmeztetheti az ügyfelet a versenytársakkal szemben.
- Soha
- Állj meg
- Rosszabb
- Helyes
- alkalmazkodni
- kalibrál
- Hibaelhárítás
- Törekedjen
- Szabályoz
Ezek a szavak megmutatták , hogyan lehet az ügyfeleket jobban megszólítani . Gyakran használják és könnyen alkalmazhatók a másolási folyamat minden részében. E szavak kombinációjának használata drasztikusan növeli az átkattintási arányt és az eladásokat. Fontos azonban megjegyezni, hogy nem hagyatkozhat kizárólag ezekre a szavakra. A tartalomnak meg kell felelnie a hirdetés által támasztott elvárásoknak. Ha nem követi ezt a szabályt, akkor a közted és a fogyasztó közötti bizalom elavulttá válik.